2009-08-17
23:07:15

Sofy skriver!




  • Papparazzis, ÄLSKAR  DE! man blir fotad hela tiden, åh, underbart!
  • Hårfärg, en dag utan att färga håret någon slinga. Hemskt, men händer.
  • DUSCHEN! utan den så stinker man!
  • Dyra kläder! Man får jobba för vad man vill ha!
  • Vårat smink!
  • Långa ögonfransar





  •  Alla jobbiga fans, som tex gör bort en mitt på stan när man handlar för ett par tusingar.
  • Dåliga affärer, tex trasiga mobiler/datorer .
  • Fula kläder!
  • Dåligt smink
  • Dåliga saker som  går på TV.
  • Dåliga bloggar






Postat av: Anonym

Asså jag håller totalt med att inte färga håret varge dag är ju hämskt!!!! Jag älskar också dyra kläder Föresten har du sett den nya Gucci väskan den är så snygg den måste jag bara köpa!! Asså jag hatar också att läsa dåliga bloggar men inte eran för den är ju bäst! Love You:D

2009-08-18 | 11:35:35

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!