2009-11-10
20:38:54

awh,

fick många mail idag, har sett att andra skvallerbloggar redan också fått det. Damn..... Nåja iaf.

Bara för det kör vi lite Kenza! Inte alls säker på om det här är sant kör en sån här 50/50 den kan vara sanning eller påhittat, vem vet? Såhär berätta en tjej:

''Jo en gång så hade min kompis sätt Kenza på Nacka Forum. Och hon var där med Mirre tror jag?.. Kommer inte ihåg, men iafl så tycker min kompis inte så värst om Kenza. Då såg hon Tokio Hotels sång text på ryggen på henne. Ni vet "Hilf me fligen" eller nåt. Anyway så ville min kompis ha en atograf och en fan-bild. Det är ju Kenza så varför inte? Men iafl så frågade min kompis "varför gillar du Tokio Hotel, de är ju så dåliga" (okej hon borde inte säga så menmen) , då sa Kenza "Du är dålig", då sa min kompis "efter tokio hotel", då sa Kenza "Aso du om du inte håller din käft, så kommer du må dåligt". ??

Så skrev läsaren.. Ja, vem vet Kenza kanske inte alltid är trevlig? Men ofc, vem fortsätter hålla humöret när någon snackar skit om dem man avgudar,!?! Tyckte själv det var grymtjvla elakt utav hennes kompis.

Kan peta in lite småroliga saker i inlägget! ''Dessies dubbelmoral''.

Dessies dubbelmoral ingen nyhet? Men som sagt mitt ''jobb'' att ta upp. Dissar läppglans och har på sig det själv. Försök med nåt nytt, gumman. NEXT!->


Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!