2009-11-29
20:53:49

Bobbys salong,

Om ni läser min syrras blogg så vet ni säkert vem Bobby är - asså bögfrisören? Jo, han är små känd för att också vara en av dagens största spännisar (testa googla honom).

Men inatt så blev hans salong helt vandaliserad, och det här är inte första gången. Eftersom det här har hänt förr så kanske folk antar att det är någon som har problem med bögar - men det kan ju också vara någon lattjo vänster aktisvist som hatar rika människor? Jag tror faktiskt mer på den sistnämda...


= NEDBRÄND.

FRÅN BOBBYS BLOGG:

"

Fan vad jag blir ledsen. Fan fan fan för er jävla idioter. Kl 07 så bröt nån sig in i Cafét och salongen. Dom total vandaliserade inne i salongen och tände eld:( varför gör vissa jävla idioter detta mot mig.?.? Hoppas att dom åker fast och att gud straffar er. Står här med poliserna sen några timmar men kan inte gå in och se exakt hur stor skada det vart men det är inte lika illa som förr förra sommaren då hela Cafét brändes ner totalt. Denna gång mindre skada.

Brandkåren var på plats tidigt och släckte elden men kommer inte att kunna jobba på ett tag. Till er alla som är kunder hos oss lovar jag att vi ska göra vårt bästa för att ni ska få komma snart och jag kommer att ringa alla som har tid denna veckan för att avboka. Jag är så arg. Ledsen förbannad och besviken. Att det finns idioter som vill andra illa. Varför kan inte vi människor glädjas åt varandra och bete oss som människor….. Varför gör vissa detta?? svårt att få ett svar då jag vet att det finns mycket ont i världen och hemskheter händer varje minut…… Jag vill inte berätta detaljerat om allt till jag får en bättre uppföljning av polisen…. Hoppas på att dom skyldiga åker fast och lär sig en läxa….

Jag vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva utan jag finner inga ord utan jag känner bara sån oro, obehag över allt som hände och tusen tankar sveper i huvudet nu….. Känner mig gråtfärdig men inga tårar kommer, känner mig helt enkelt frustrerad…… Hörs senare kram från världens ledsnaste Bobby


Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!