2009-11-19
00:37:29

desi

Kanske ska börja visa min riktiga personlighet här i bloggen..?





You all know what I'm talking about!
Jag har ju en "Image" här i bloggen, ni vet att jag ska vara såhär extra bitchig, kaxig, ha sådär extra bra självförtroende, klanka ner på folk som jag egentligen inte bryr mig om, påpeka saker som jag egentligen inte ens stör mig på, jag måste liksom vara lite sådär "To much" och så är det ju egentligen inte påriktigt! För det är ju egentligen bara en image jag har här i bloggen, för att ni ska tycka det är kul att läsa! För det finns så mycket skitbloggar nu för tiden, så man orkar inte läsa om en "till Kenza" Ni vet vad jag menar va..? Ni vet såhär normal, naturlig och söt, och alltid är snäll!

Man är liksom trött på sånt, därför har jag den här personligheten här eftersom jag vet att ni älskar att läsa om den mycket mer! Även fast ni säger att ni inte tycker om när jag är sådär bitchig och överdriven, så vet jag även om att ni gör det eftersom att det är då man tycker det är kul att läsa, alltså jag förstår precis vad ni tycker om att läsa och inte! ;) Men..

... Jag har börjat mogna upp mycket mer nu, jag tycker inte att det är lika kul längre att vara känd som en "Bitch" för man märker med tiden att man växer ifrån sånt där, och jag har börjat märka nu att jag bara vill skriva som den personen jag är, men samtidigt så vet jag om att ni bara skulle fortsätta kolla min blogg då för att ni har blivit så "Insatta" i mitt liv, och då istället inte läsa den för att den är "Rolig/Bra" som ni gör nu! Liksom, jag vet ju vad ni tycker om! Ni ääälskar ju att läsa om när jag "spyr" efter maten, och hur många rosa mjukisdressar jag har! Men, själv har jag kännt att jag börjat växa ifrån det där, och tycker kanske att det börjar bli dags att visa upp the real me..? Men fortfarande är jag ju lika faboulus, söt och intressant, men kanske inte ska provecera, klanka ner på folk, och skryta lika mycket..? Eller vad säger ni?

Det är ju egentligen upp till er, för vad tycker ni om att läsa i min blogg..? Om min "Dagens outfit" och om vad jag gör på dagarna, och vad jag shoppat osv! eller om när jag "spyr" upp maten, och skryter om mina mjukisdressar..? It's up to you, om ni förstår? =)



Yes or No..? Hmm, något att tänka på kanske mina stalkers? ;)


sett hennes inlägg? GOOD!

haha,mognat? NEJ

växt ifrån? märks inte.!;o


Hello b*tches ;)

Nu är jag tillbaka från mötet, det gick skitbra som vanligt! Inga problem, vi skulle bara extra checka en liten sak! Men efter det åkte jag iaf till stan för att shoppa lite, men dock hade alla butiker förutom Gina Tricot och några till stängt, så jag var tvungen att handla på Gina Tricot, men det ska inte hända igen!

Och som vanligt när jag gick i stan och försökte vara lite diskret så skrek alla efter mig, och pekade och fotade osv! MEN JAG VILL INTE LBI SMYGFOTAD! Förstår verkligen inte vad erat problem är..? Jag är också en människa, gå bara fram om ni vill ta foto på mig och FRÅGA först om ni får ta ett foto så jag kan både vara beredd och vet vilka/vem som har bilder på mig! Suck, inte lätt att vara en av sveriges största bloggare.. En av nackdelarna!



så hon var tvungen shoppa på GT?hmm...nej.!

hon handlar miinst ett plagg därifrån varje gång hon shoppar!



Postat av: Malle - Hockeyfru

:) hihi underhållande:D

2009-11-19 | 12:16:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!