2009-11-27
15:48:36

Förlåt, KISSIE ATTACK

 

 

MEN LÄMNA FOKI OCH HENNES "STYLE " IFRED. hahha

F O K I började med Hello Kittyyyyy! ;o



KISSIES INLÄGG:

Back home!

Sådär nu är jag hemma igen, skönt! Tränade ju som sagt med min personliga tränare, såklart jag har en sån..? Folk gillar att höja på ögonbrynen när vi börjar pratar om det men jag tror att det är pga avundsjuka.. Kan man inte träna så betalar man någon för att lära än att göra det! Så det funkar här i livet, och har man inte råd.. Ja, då får man väll vara fet och bitter! Haha lite hårt sagt kanske men jag hoppas ni förstår vad jag menar..?

 

Nu när jag är hemma ska jag ta en dusch, äta någonting (NYTTIGT!!) och sedan montera ihop min säng. Ska nog betala någon som får göra det.. Tycker den metoden funkar bra, betala folk som kan haha! ;)

Men här har ni lite tips på hur man ska gå ner i vikt utan att behöva tjäna lika mycket pengar som jag för att kunna ha råd att betala sin personliga tränare som heter Sid och är superbiff..

Gå två timmar efter maten, för att bränna fett.


Låt det gärna gå två timmar efter en måltid innan du promenerar. Blodsockernivåerna är stabila på en lägre nivå och kroppen bränner både socker och fett.

 

En halvtimmes gång om dagen – och du blir av med 16 smörpaket.


Genom att promenera raskt i 30 minuter förbränner du cirka 150 kalorier.
Detsamma som när du simmar i 20 minuter eller springer i 15 minuter
En halvtimmes promenad varje dag = tre–fyra joggingrundor på vardera 30 minuter.

 

Så minskar du baksidan med brakmiddagen.
Man kan minska de negativa effekterna av ett mastigt fettrikt mål genom att ta en timmes promenad före maten, i rask takt. Promenaden gör att mängden blodfetter blir betydligt lägre.

Stavar ökar förbränningen.


Med stavgång ökar förbränningen med 20-30 procent. Samtidigt minskar belastningen på ledarna i underkroppen.

 

Så går du ner fyra-fem kilo/månaden.


Om du vardagsmotionerar med 10 000 steg om dagen och dessutom promenerar tre gånger i veckan kan du på en månad gå ned två-tre kilo. Om du dessutom ser över hur du äter kan du tappa fyra-fem kilo

 

Skrivet 09-11-26 - Klockan 19:30
Kategori: The life of |
Kommentarer: 244 Kommentarer »

DESSIES INLÄGG:

5 Tips för att gå ner i vikt!

Det här med att vara smal är viktigt tycker jag! Ni alla vet ju hur nogrann jag är med vad jag äter, och inte äter..?Har ju iaf slutat med att "Inte äta" nu och äter iaf 1 mål om dagen! Men sen följer jag också de här 5 enkla tipsen! Tycker inte ni också vikten är viktig? Jag menar, vem vill väga typ 70Kg!

SMAL = DET VIKTIGASTE I LIVET



Gå två timmar efter maten, för att bränna fett.
Låt det gärna gå två timmar efter en måltid innan du promenerar. Blodsockernivåerna är stabila på en lägre nivå och kroppen bränner både socker och fett. 

En halvtimmes gång om dagen – och du blir av med 16 smörpaket.
Genom att promenera raskt i 30 minuter förbränner du cirka 150 kalorier.
Detsamma som när du simmar i 20 minuter eller springer i 15 minuter
En halvtimmes promenad varje dag = tre–fyra joggingrundor på vardera 30 minuter.

Så minskar du baksidan med brakmiddagen.
Man kan minska de negativa effekterna av ett mastigt fettrikt mål genom att ta en timmes promenad före maten, i rask takt. Promenaden gör att mängden blodfetter blir betydligt lägre.

Stavar ökar förbränningen.
Med stavgång ökar förbränningen med 20-30 procent. Samtidigt minskar belastningen på ledarna i underkroppen. 

Så går du ner fyra-fem kilo/månaden.
Om du vardagsmotionerar med 10 000 steg om dagen och dessutom promenerar tre gånger i veckan kan du på en månad gå ned två-tre kilo. Om du dessutom ser över hur du äter kan du tappa fyra-fem kilo

Skrivet 2009-11-26 - Klockan 12:43:15
Kategori: House of Beauty
Kommentarer: 194 Kommentarer

Än en gång Kissie,
VÄX UPP!
DESSIE OCKSÅ FÖR DEN DELEN

tipsen kommer ifrån:
'

;)





Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!