2009-11-08
18:57:34

HISSDISS©dessie

Jag bestämmer!



1. 30 + bloggläsare? Haha men herregud, ni över 30.. Trust me ni borde inte vara här och läsa min blogg ;) Lite pinsamt, kan se hur äldre männsikor /vuxna börjar vända sig om på stan för dom känner igen mig. Borde det inte finnas något filter så ni över 30 inte kommer in här? Sure ni försöker hänga med men come on..

Åldergräns please, inga under 15 och inga över 30, tack så mycket!


Hmm,? Tror själv att många av hennes läsare är 60+ (;♥ Nåja, för in Åldersgränsen och du tappar ca 30000 läsare HAHAHAHA.






1. Kungsträdgården + sommar Åh härligt, har ni varit på Kungsträdgården och ätit glass? Helt underbart, man ska ju också stanna till på fridays på uteserveringen, riktigt mysigt! Dock får man stå ut med en hel del fjortisar som inte har något vettigare för sig om dagarna än att sitta och bli full på cider, men hey det är bara på sommaren ;)


Men heey. När började man skriva skit om sig själv hos desirees blogg? Hmm...??




3. Mig! Dessie-Mjaou! I will always be the best blogger! ;) Jag är den som uppdaterar mest, skriver mest intressanta saker, gör flest videobloggar, ja mest utav allt roligt! Who's the best..?

Hmm. låt mig börja med Mjaou? Kissiemjaoouu, vem började? ;)* jo, katten själv. Kissie, 1-0 Kissie.
Uppdaterar mest? 2-0 Kissie, Best blogger?  3-0 kissie, äh men WTF.

4-1, Grattis Kissie, du vann.,

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!