2009-11-01
16:52:52

OP, DHK

HAHA whuut?

jo,

OP. Old picture.
Här varsegod!



måste bara säga lol.
SÅ FUUUUUULT:O




och så KHD, vaaaaaaaaaad kan det betyda,? om inte
Dessie härmar Kissie.

Beside så skiljer det bara 1 min och 48 sek...



DESIREES:


No more Candy

Perfekt! Har äntligen gjort mitt löfte jag verkligen måste hålla nu! Ni alla vet ju att jag har bantat fram och tillbaka sen i början av sommras nu..? Har ju ätit ca bara 1 mål om dagen osv.. Men dock har jag ätit godis ibland och druckit aldelles för mycket cola till det! Men nu har jag bestämt mig för att vara helt nyttig, alltså sluta äta godis och dricka läsk! + så kommer jag att fortsätta banta!

Great va..? Jag kommer att få snygg kropp, och när jag börjar träna också så kommer den vara så läcker;)




Vad säger ni..?



Skrivet 2009-11-01 - Klockan 15:56:48
Kategori: House of Beauty
Kommentarer: 47 Kommentarer






KISSIE:

Ingen mer cocacola..

Såklart har min nya personliga tränare förbjudit mig att dricka tex cocacola, äta godis, chips osv! Tror ni jag kommer klara det..? Jag var och köpte cola light, och jag hatar verkligen cocacola light! =( Vilka problem va.. Nej men jag tror jag kommer klara det, det tror inte min lillebror!

Tror ni jag kommer lyckas hålla min diet?



Vad säger ni..?

Skrivet 2009-11-01 - Klockan 15:55:01
Kategori: The life of
Kommentarer: Kommentarer (59)

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!