2009-10-15
21:50:10

intenåmer,! varning, låångt inlägg!

Hmm, gossip?
mjoo...

Har hört att Kissies klänning "bara" kostade 12000,
Hon skrev i ett inlägg, Att den kostade över 14. but noo, en läsare såg en precis likadan,
mhjo,
suck on that!


och så

Kommer någon bloggare/bloggerska med en överraskning...

Allt är om BLOG AWARDS ofc,^^♥

---MHmh,

Jahja, träffade tha dåre Dessie idag, eller, träffade och träffade,
såg henne vid McD.
:
- alltså alexandra, pao har inte svarat mig på två dar! Vem tror hon att hon är??!
(fjortiiis språk nu alts.)
- Men aaah! gah, jag hatar henne! synd att jag är ensam om det, men, hon är bara så
..

- snacka inte skit om pao, gör du det får du inte följa mig till BA,
-du lovade,,,
- skojade ju? Nä men ska jag visa läsarna att jag äter du vet.. Kalorier?
-ditt val.

-Men tack för hjälpen!
- mmhhmm, gör det du, lägg inte ut en bild på mig bara!
-Naeh,
*klick*

sen sprang dessie hem.

haha,, wtf?

mhm, nödvändigt å ta med? NEJ!

GLÖM INTE UTLOTTNINGEN, 72 st saknas... :s


Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!