2009-09-18
23:06:19

förresten, ang. bitchigheten.

Om jag verkar bitchig här,
(typ slutat med det?!:O)

så är jag (som ett x antal vet) att jag låter mycket snällare, mjukare, irl.
menmen,! läs det hur ni vill men det är ni, 1600, som läser min blogg.
varjedag
frivilligt.

haha, bitchar ni är.

nej, men om ni undrar så får ni leva med det.
Jag är jag , Sofy, du är du , tha loserrrr. (0)



FICK EN DIKT AV EN LÄSARE, HON GJORDE DET KLART ATT DET SKALL LÄSAS I SOFY FORM, ALLT HANDlar OM SOFY SKREv HON,
AWW ÄR DET ENDA JAG KAN SÄGA!


Du är lixom en nolla,
0.
fast, mer en dubbelnolla.
lixom en 8.
sen en ring runt.
(8)
du är en trippelnolla i jämförelse med mig,
du är en fluga,
en viktig läsare i min blogg,
jag älskar er alla,
fastän ni är trippelnollor,
allihop.
jämfört med mig.

jag är Sofy.
du är
(8)
.




Haha, pussssssssss alla (8) , (L(osers))♥♥
/Sofy♥♥

Postat av: emma

sv: jo huu man får ta och sova:P

2009-09-18 | 23:17:37
URL: http://styleby.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

tack, kul at du tycker de!

haft en skön fredag?

2009-09-19 | 01:14:36
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!