2009-08-22
21:37:52

Sofy skriver

  Hej alla små bloggläsare!

Ikväll ska jag ut med Pao på fest, bara hon ringer snart för hon
 har inte ringt på en hel timme,lixom omg!
idag har jag iallafall varit på stan och köpt lite smink och så för ca 5000.

Föresten nu har jag fått min klänning från LV, som jag har beställt direkt från Frankrike, eftersom att klänningen jag förälskade mig i bara fanns i där...Den kostade typ 20.000. men vad ska jag göra bara för att jag är rik!?!
 
Jag kommer nog förmodligen att ha på mig den ikväll.

Men nu ska jag försöka få tag i Pao.

Men först lite Hiss och Diss!







• Louis Vuitton, Älskar deras kläder!

Botox, det är så sjuk snyggt om man stoppar det på niciga ställen.

Statistik, vi älskar när statistiken är på topp, tack för 1200 läsare! love,!.

Spa, älskar spa behandling det är det bästa som finns! Vad kan man inte betala för en sån skön upplevelse!?!

Fester, Vi älskar att festa det är det bästa som finns!

Killar, Solbrända snygga killar är väll ändå det bästa man kan ha?!

Shoppa, Det händer inte att jag går på stan utan att köpa ett enda plagg, köper för minst 1000kr varje gång!

Platåskor, Det är så jäkla snyggt!




Kaxiga läsare, det är jätte jobbigt med kaxiga läsare som tror att dom är någonting!

H&M´s smink, Den hät texten är till alla er som tror att H&M´s budget smink är bra och snygg, för det är det inte!

Kissies, Kissie + Redigering = sämst. Ingen ide att försöka ens för vi är inte så dumma som du!

Träskor, Träskor är det fulaste som finns! Kan inte fatta hur folk ens kan gå runt i dom.

Datanördar, de är det töntigaste som finns, dom borde dra sig från fantasin och stiga ut i den verkligheten!

Brytna naglar, jag hatar att bryta naglar, det är hemskt!

Hård rock, jag hatar hård rock det är så skrikande och jobbigt för öronen.


xOxO/ Sofy


Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!