2009-11-19
12:30:33

Älskar hon den? VErkligen?

Älskar min nya blackberry!

Goood morgon!

Sovit gott snyggingar?

Jag har!  Låg och drömmde om min nya underbara blackberry som jag bara äälskar! Åh vet ni hur glad jag är över att jag köpte den igår? Jag menar, man vill ju inte vara den där bloggaren som sitter och skriver att man ska köpa någonting men sen sker det aldrig.. “Konstigt”.. ;) Nej men ni fattar vad jag menar, haha eller hur?

Dock försöker folk sitta och skriva att den var beganad..? Sry men det skulle aldrig ske, dessutom var den “flottig” för jag hade inte tagit av plasten än..Och vilken beganad mobiltelefon här det..? Nej men jag vet ju att det är avundsjukan som pratar.. Kan ni sluta vara så avundsjuka på mig?!

 

 

Än en gång skriver hon att hon KÖPTE den igår, MEN GOOAAAAASCH!!! och,,, En 3 mobil? haehea...(a. nej.

nu ska vi inte snacka skit om TRE.

 


 

0kr/mån
0 kr vid leverans
Leveranstid 2-3 arbetsdagar




Hm, hoppas ni fattar, Lägg märke till att den är billig.Billig. (i månaden...) Jo, har hört från en anonym att hon inte har råd att köpa den på en gång..;)♥

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!