2009-11-07
20:21:17

HAH KISSIE

 

 

.. Jag går upp i vikt av min nya diet/träning!

 

O-M-G, det värsta som kunde ha skett har skett! Jag har gått upp i vikt och väger nu nästan 60 kilo… Jag har även fått muskler så jag börjar se ut som blondinbella på steorider.. =(


 

Wow, väger hon inte över 60 !?! Ser nästan lite ut så irl... tro mig. ;)

 

 

NEJ, INTE 59. haha, ;) hört från källa minst 65... ;)

 

.. Du kommer på din pappa runka framför blond-gris-bellas blogg!

Du har glömt din mobil så du springer tillbaka hem för att hämta den, men vad ser du då? Jo din pappa som har satt igång din dator och kikat sig in på blondabellas blogg! Han mumlar om hennes höfter och du känner att du måste spy!

Tycker Kissie har sjunkit extremt lågt. Elak, Bitch, komigen nu bella. !?! Lixom, Kissie, euw på dig.

 

Jag börjar bli jäkligt trött på vakna med the voice..

 

“Men Kissie, som lever på 20 00 talet.. Har en helt annan livsfilosofi! Där går man ut och.. Dansar, man förstorar brösten, läpparna och stjärten.. Och bloggar litegrann, med sin laptop! I en värld, där man tror att det ska rammla ner pengar. OCH SEN, när man bli inbjuden till ett program, då bara – då gör Kissie såhär bara.. ‘Nej men guud åh jag är så bakis’”

Har ni märkt att the voice handlar bara om mig..? Kan vi inte döpa om programet till “the kissie show” eller någonting..? Eller någon som vill starta en sån radiostation? Tror faktiskt många skulle intressera sig utav den ;) Jag menar hallå, ryktas om att jag ska bli framröstad som årets kändis..?

 

Sen var jag ju inte bakis den dagen, VALDE SJÄLV att inte dyka upp för dom snackar bara massa skit! Jag tycker vi ska vara snälla mot varandra, varför är det all denna hat..? =( Jag förstår inte.. ;)

 

 

NAT!

TYCKER SJÄLV ATT TV ÄR VÄLDIGT BRA (; JUST FACE FACT K.


Visste ni att..

 

 

Ja det är sant! Höjden av ytlighet kanske? Nja, det är kanske att jag även smetar ut foundation på rumpan..? Nog om det, nej men sannningen är att jag vill helst inte lägga ut “fula” bilder, och är en männsika ful så blir ju bilden.. Ful! Detta är trots allt Sveriges största blogg, vän eller inte så måste man se snygg ut!

 

Och jag ser det som en tjänst, folk verkar inte se när dom är slitna och fula så jag gör dom snygga för någon sekund då dom får synas i min populära blogg!

 

Vad tycker ni om det..?

 

SÅ!

MYCKET bättre!


hMM, joo det visste vi, vi vet också att hon redigerrar sig själv.
LEVER HON PÅ 100- TALET!?! :O
lägg märke till pricken på killen bakom fick på efterbilden (; HAHA.




Resten ska jag prixa med i ps... ;)


Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!