2009-11-02
15:27:05

Hejhej,

Hejhej bloggen!♥
Tänkte skriva lite om min dag idag, äntligen!

Wihoooooooooooooo vad ni har saknat meeej och min dag!♥



Dampppppppp, kom nyss hem från skolannnn ^^ Åkte dit väl passande till andra lektionen, suuura lärare
mötte jag i korridoren, why lixx? I know what I do with my life, And you are cool, I´m Ice cool ^^♥


Gullig film på TV4 Film just nu...♥

Skippar stan idag, lämnar Pa0 där. Orkar inte skicka ett smsssssssssss..
Glöm inte skicka skvaller till [email protected] jag menar,? ni får länk.
Ni borde stå och hoppa upp och ned!:o

Förresten, till er n0bar som inte läste, eller såg bilden,


JAG OCH PA0 ett år sedan, damn it, snygga redan då (;♥





Okeü, måste erkänna, filmen var inte så suuper, men titta om ni vill! Inte mitt liv^♥^

/S
^♥^



Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!