2009-11-10
20:29:55

Hiss/Diss?

HISS enligt mej!, jo, vad pratar vi om?!? Men bloggdesignen ofc. ;o

älskard en , holy shiet, my style! Boyaah,

Men helt seriöst, ni som läser bloggen, it´s no idea to wride on the afternoon, Allt kommer på kvällen, då dan är avklarad, då man lixx börjar längta tells nästa dag, änDa te på lördag, då man lixom dansar av sig allt och säger wieeeppie!
Efter lördagen så kan man sova på söndagen, men sen börjar det om, skolaskolaskolaskola, Partaaayy, sova, AL YEARS LONG, Haha, (;♥

Funderar på att stanna hemma imorgon! Behöver ju barasäga att en i min klass är sjuk, och ändå är där så min papi vill rädda mig, och skydda mig och låta mig stanna "hemma". :)
/SOFYYYY

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!