2009-11-02
17:30:07

Inte det vi inte sa...! (;♥

Haha, Ingen har någonsin sagt att folk inte härmat henne med glasögonen,
Ofc, det har vi ju  sett , själva.
Men nu var det ju rosetten!
GAAAAAH hon vill slingra sig ut det, or whut? I have right , I KNOW it.
Núf på hnne!

Bevis på att alla härmar mig med glasögonen utan styrka..

 

Samtliga följer min blogg slaviskt och skaffade sig glasögonen ca en till 2 veckor efter mig.. Självklart är det homosexuella (dom flesta är ju kända för att ha Kissie som idol..) och blonda fjortisar!

 

nån bög

 

Krille

 

Drisen, HAHA

Amanda vettu!

 

(Vet ni fler som härmar mig,

skicka bild till [email protected])

OBSERVERA TEXTEN OVANFÖR:

(Vet ni fler som härmar mig,

skicka bild till [email protected])

 

Vad vill Alexandra Kissie? Ha mer " bevis" för INGENTING?!?

 

DET ÄR ROSETTEN FFS! DET ÄR ROSETTEN VI PRATAR OM!

Postat av: MALINHE ~ FOTOBLOGGEN

okeåååy :D

2009-11-02 | 17:40:22
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!