2009-09-11
19:21:33

Ohhjaja,

Någonting är fel.

I can feel it.


Pao, jag, har köpt,
en klänning från gina,
för bara 200kr.

Absolut fel, men den var ganska söt.


Några coola bilder jag snappat upp.

Huur orkar man bygga en så...









..
...Stor mobil?

dv


Och samtidigt, har någon byggt en så...





... liten mobil


vdv


O M J A G F I C K V Ä L J A S K U L L E J A G T A D E N L I L L A

Ä L S K A R S M Å S A K E R !


Men här är det sötaste ni sett!




dvvd

den lilla är världens minsta ponny. Thumbelina ♥♥


om jag fick välja återstår då

__________
Thumbelina

liten mobil


stor mobil




Stora pussar och kramar,

Pao♥
Postat av: NinaÅ

Nu kan du rösta på finaste bloggen på min blogg, det enda du behöver göra är att klicka in på min blogg, http://earthangel.blogg.se

och rösta på bloggen du tycker är finast i inlägget: 15st som går vidare är.

skulle vara mkt trevligt om du kunde rösta

hare bra<3

2009-09-11 | 21:21:06
URL: http://earthangel.blogg.se/

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!