2009-09-14
17:36:52

Omge,

Asså gud, pallade bara inte dom 2 sista lektionerna idag,
vem orkar lära sig typ so och typ springa omkring i en gympahall
och typ bli svettig, kommer aldrig hända i mitt liv!
Omge, vad tror dom om mig, att jag är nån jävla idiot som blir svettig?
FAN HELLER :@
Ursäkta mitt betende idag men är så jävla less på mina lärare,
undra om man kan stämma dom för att dom plågar folk?
måste ringa och kolla upp det!
Iaf var och shoppade igår,  ofcourse?
Det blev bara fär ca 2000kr men tänkte gå i helgen igen så då kanske det blir för lite mer
Färgade håret för ett tag sen, utäxten är så borta!!
Det är ju helt ute, tycker synd om lille kissie mjaou!!

/pao♥
Postat av: jeg

fjortissssssaaaaar!

2009-09-16 | 21:13:19

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!