2009-11-21
18:31:18

Äh wtf, tar allt i 1!!! ;O


Låret ;) REDIGERATTTTTTTT,

vem är det som tar alla blder ? .....:/

Det var det fräckaste!

Titta till höger om min blogg..

 

 

Snacka om utnyttja än..? Haha, såg detta igår..

Men whatever, det stämmer ju..?! “Jag är ju så jävla snygg”


GRYMT :D



Jag har lovat min manager att visa “mitt riktiga” jag här i bloggen..

-Lovar du att du ska vara snäll nu fram tills jul..?

- Haha ja, jag lovar..

- Säg det utan att skratta nu Alexandra..

 

- Ja okej då.. Jag lovar…

 

Så lät det sist jag var hos min manager, eller ja nästan iaf haha! Nej men jag har ju frågat er förut om ni skulle vilja läsa min blogg, om jag inte provocerade. Och förvånande nog sa dom flesta JA..?! Jag som trodde att ni gillade att läsa om maten jag “spyr upp” och mina korkade chail-latte-dieter..? ;) Och inte för att glömma mitt tjat om min rosa mjukisdress..

Jag vet inte om ni märkt det men jag har gjort en smygstart nu i 2 dagar och provocerat myycket mindre! Jag har kanske fortfarande varit kaxig men come on, thats who I am.. Men samtidigt är jag så mycket mer, jag är rolig, jag är BÄST på att måla/rita (det kanske ni har sätt lite utav i mina paint-ritningar haha!), är ödmjuk, går inte bakom ryggen på folk, snäll, pratglad och jag är lätt att vara med.

 

Framför allt är jag inte som jag är i bloggen, det är ju en “roll”. Sen om folk tycker att det är fegt är det upp till er, I don’t care. Haha helt ärligt I don’t.. Ni får börja klaga på alla skådespelare då också isånnafall, är det dåligt av dom att tjäna pengar när dom spelar någon annan i underhållsnings syfte..? NEJ! Är det när jag gör det..? N-E-J-!

 

Dock är saker som mina läppförstorngar REAL, “på riktigt” tycker jag stora läppar är snyggare. Samma sak om kanske att ha smala ben, men som jag skrev förut här i bloggen när jag fortfarande “var mig själv” så tycker jag korta tjejer med hull på benen är något av det sötaste som finns! Men så vill jag inte se ut, så det är bara att aceptera det bitches! =)

 



inget annat än DESSIE WANNABEEE, ELLER DESSIE RETARD BEE.




Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!