2009-11-27
15:36:20

hoho D:

. Dagens “wannabe-kissie” bloggare..

 

Nej jag tycker verkligen det är synd om er tjejer som försöker vara som “kissie” i era bloggar. För ni skämmer ut er själva! Det säger jag inte för att vara elak/bitchig osv utan för.. Ni visar upp era bröst i kameran och säger att ni har silikon när sanningen är att ni har silikoninlägg i bhn och visar upp era putande läppar och säger “vi har också botox i våra läppar som Kissie” när sanningen är att ni ser inte ut så, inte alls!

 

Det finns bara en Kissie som kan bli känd, och ja det är supercoolt att vara känd men det är för att alla kan inte bli det. I’m sorry! Så lägg inte ut nakna bilder på er själva och tro ni blir kända, haha..

Jaja hoppas alla ni tjejer växer upp och förstår att om jag, tycker att jag ska visa mitt riktiga jag i bloggen fast jag tjänar över 50 000 kr i månaden så är det nog inte riktigt värt det. Speciellt om man faktiskt inte är Kissie! ;)

 

På bilden? Desiree..... Blog faith maybee? (;♥

 

Nåja, lägg märke till att det står att hon (kissie) tjänar "50.000" kr i månaden. What a fake! :o

hoho, Kissie tjänar ganska precis 12.000kr  efter skatt ,

S U C K O N T H A T K I S S I E A L E A N D R A B A R B A R A N I L S S O N


Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!