2009-11-03
17:41:38

Dagens dessie(diss)

Euw..?



1. 18åriga brudar som är avundsjuka på 15åringar Folk har ingen stolthet längre i sig själva! Jag vet en viss 18 åring som sitter och klagar mig hela tiden fastän jag aldrig ens skriver tillbaka!? Men nu kände jag för att få försvara mig lite för hon verkar aldrig ge upp! Hon skriver alltid om mig och mina vänner, jag menar har hon inte bättre för sig..? Desutom så är hon en liten copyhoe och tar allt efter mig, SUCK! En liten stalker dåra!

 

Kissie, Copyhoe. Stalker 18 år.

klagar vetjagväl inte...? Men, dessie är en bloggerska, vad förväntar man sig?


Kissieeeeeeeee

 

 

 

 

 



2. Brudar med tjocka lår! Euw..? Titta på den här bruden te.x! Ser ni hur liten hennes midja är, så har hon jättestora lår till det!? Det ser inte normalt ut, och inte snyggt heller för den delen! Jaja! Tycker detta är jättefult iaf, för ser ni hur tjocka de är!? Kalkon lår..?





Förstår ni vad jag pratar om..?

Haha, Det är då inte Ditmålade lår då eller? (;

Förresten är det kissie på bilden.

 

Förresten, HON DRAR IN MAGEN blindadessieeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeee nilsson.

Photoshopad rygg, vid låren armen håret, ?

 

(;♥

Postat av: Millah

what ??

2009-11-03 | 17:46:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!