2009-11-11
19:22:01

Kissie, damdodiih.

GAAAAASCH, ;)



She got big legs she can not lie (; HAH C;





Även detta:

Nu blir jag anklagad för att bidra till självmord, ge er!

Denna text hittade jag när jag som vanligt satt och sökte på mig själv på nätet! Stort ego man har..

 

Iaf, detta är det värsta jag har läst tror jag. Aldrig sätt en text om mig själv som är skriven av en sån skitkärring som denna. En fet hagga på 26 år som har mage att säga att jag står bakom, inte en, utan TVÅ självmord! Jag kommer strax förklara hur allt detta är en stor hög av skitsnack, precis som henne..

 

 

Jag skrev det här om att låren inte ska gå ihop + magen inte ska vika sig för ca.. 2 dagar sen? Så du menar att hon har hunnit svälta sig på 1 dag (för hon dog igår skrev du ju), du får gärna förklara för mig hur bra det går att svälta sig själv under en j*vla dag. Det gör folk varje dag som har det stressigt, ibland hinner man kanske inte äta?

 

”Detta e den andra personen jag vet som tagit livet av sig pga saker du skrivit i din blogg”, jasså..? Det säger du, var den andra männsikan inte värd att nämna i din blogg då eller? Det var den här personen? Varför är det då?

 

Jo det ska jag förklara, för du är så avundsjuk så det är inte sant. Du retar dig galen på mig, dag efter dag när du sitter där och läser min blogg, mina intervjuer i tidningar där jag spelar min roll som du vet finns för jag har förklarat den sååå många gånger. Men du kan inte accp den, för du har problem med dig själv.

Jag är ledsen men du ser fan mig inte bra ut någonstans, du har ingen bra personlighet och f*n mig ingen moral för man sitter INTE och anklagar någon för att ligga bakom självmord. Du får f*n skärpa dig och jag hoppas du skämms, och ja, jag får fan tycka vad jag vill om dig och jag VET visst du bryr dig även om du skriver att du inte gör det.

Du är en fet och ful männsika med en hemsk personlighet och du kommer inte komma någonstans i livet. Du är 26 år gammal, skärp till dig och skaffa dig ett jobb. Du äcklar mig



Hmm,?!? NEJ, IT EN JVLA MÄNNISKA HAR TAGIT SJÄLVMORD P.G.A KISSIE, IGEN ÄR VÄL FÖRFN LIKA DUM SOM HON!?!:O



LIFE OF KISSIE..?


För det första, vart tog "fabilous" vägen? (;♥
DAGENS BLOGGPORTAL...

1 Kissie 778373
Kissies.se är Sveriges största blogg och drivs av mig, Alexandra aka "Kissie", 18 åriga blondinen från Stockholm!
2 Blondinbella 367420


Är det någon mer än jag som ser det? :/ TYVÄRR BLONDINBELLA, Du har haft din tid,
FÖRUT låg hon på 600000 besök på 7 dar, nu tyvärr 367420... :/ HAHA, Nåjja...♥♥

 

vad vill denna UJBV*!?!

 

*Utom jordiska bullimi varelse (ska ofc inte vara S är skrivning!)

 

 

 

Sooo me!



Or naat!?!.

 

Hon ska, precis som Foki och Blondinbella, vara med i Efter Tio!

haha, låter detta verkligen intressant? HAHA SKULLE ALDRIG ORKA KNALLA UPP FÖR DET!!!

 

"

Svenskt magasin från 2009. Malou von Sivers tar upp aktuella ämnen och trender samt trädgård, relationer och hälsa. Varje dag bjuds det på en längre intervju med en aktuell person.

 

Friendly hugs and kissies! (ahaaaaaaaa asg.) ♥

 


Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!