2009-11-02
16:43:11

Kissie har ny rossett!

Är jag inte söt i min nya rosett?

 

 

Kommer från ****,  självklart tänker jag inte skriva vart den är köpt! Jag menar come on, alla snor mina ideér..? Tex, glasögonen från Bik bok, ALLA har dom nu och ALLA vet att jag var först. Pinsamt!!

 

 

FÖRST? Nej

Kommer från? Hemligt? varför? Come ooooooon;o Alla vet att FOKI började med rosett, sedan Paow, och SIST du.

 

 

 

Även här var det redigering!

Fåsenu, var ska vi börja!

Tror jag photoshoppar och ringar in var det ser IDIOTISKT ut ^^♥

 




Kissies bild " egentligen " (har målat dit lite grjejs...(a))



WIHOO.

 

Postat av: Sara

haha bäästa

2009-11-02 | 16:49:15
URL: http://suuugar.blogg.se/

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!