2009-11-06
16:01:30

kisssssssssssie igämnmö.

Dålig uppdatering och dåligt skvaller idag, men jag har massor att göra som går före bloggen och sen ska man ju såklart kolla EMA. I mean, who wouldn't?

Checka in Kenza lite och så, hehe. Ere bara jag eller är hennes MTV-blogg mycket roligare (och mer öppen) än själva kenzas.se? Har lite att skriva om henne angående vad JAG tycker, men det kan vi ta på frågestunden (som kommer besvaras snart). Iaf, såg alla - eller missade ni detta:

Alla gör misstag när det kommer till stavning. Precis alla, tillochmed jag - som ni säkert redan märkt. Men hellooooow, det var i ettan som jag fick lära mig att man inte kan upprepa samma bokstav 3 gånger. Max 2. Ska vi ta lite svenska lektioner här? Klubbbranchen. Haha skrattretande.


Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!