2009-11-11
14:22:23

XS / M?

Hmm,,!! Tar tag i det, HÄR FÅR NI SVARET:

Jag har visst XS, sry! ;)

 

 

SVAR:

 

Det är inte jag som ligger bakom all denna hysteri ang vikt/storlekar, det är ju ni läsare! Det är ni som tjatar om att det är fel av nig att skriva om mina klädstorlekar osv.. Men hade inte ni brytt er, hade mindre av dom andra läsarna ocksp gjort det. Jag tror inte ens folk tänker på det – tills nu!

 

Ni är ju helt besatta, inte jag. Vissligen är det jag som tränar men det men det är ju fortfarande min kropp? Inte direkt så jag skulle sitta och bli helt besatt av hur någon annans kropp förändras..? Jaja, antar jag ska se det som smickrande ; )

 

 

Hmm...? (;

 

Jo , faktum är att hon satte dit X:et i ph.

X:et är mycket mindre svart än S:et! ;)


Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!