2009-09-16
16:24:12

men nej tack!(?)!!

uuuussssssssch på galna fans.

har lust att åka till köpenhamn, eller nå i den stilen. iallafall till ett ställe i norrbotten!

alla typ smygfotar mig, t.o.m på skolan.

Fastän jag har världens bästa blogg så, nej, .
jag älskar inte uppmärksamhet. än.

men man vänjer sig!
någon måste ju vara fortare än Kenza med det.
Så tänkte svänga förbi på stan några minuter,
Autograf skrivning om 5 min då i gallerian. max 50 autografer.!

Men

NEJ.
NEJ
NEj,


kulle aldrig kunna göra det, skulle bli överrumplad av folk som...

...knuffas...

för att ta sig fram till, ja, mig.

:-|

Top Model idag då,
4

*GOO GOO*


Köpte förresten en Gucci väska igår !
orkade bara inte skriva det...

Inte helt nöjd, priset verkade ju faktiskt redan där lite väl ur kvalité.

En snygg gucci väska, dålig kvalla, för 6200:-

*kachiiing*

not.


/Sofy

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!