2009-10-27
23:03:39

Dessie ändrat sig?

Jag bestämmer!

1. Jag låtsas att jag hatar Dessie, fast egentligen älskar jag hennes blogg Jag verkligen HATAR sånt! Jäkla skitungar som inte vågar stå för sin åsikt? Te.x när jag varit på fest med massa tjejer, så låtsas de hata mig för att leka balla inför alla där, och sen nästa runt går de runt och skryter om att de var på samma fest som mig, "fast de hälsade ju inte för de var så coola" Liksom grow up.. Det finns inget för er att hata, jag menar är mina åsikter så jäkla hårda ord att ni måste hata mig? To sad när ni egentligen läser min blogg 24! Stå för de ;)


2. Gina Tricot BILLIGT SKIT! Jag hatar den jäkla affären, billiga skit kläder! Jag kommer aldrig mer handla där mer, för jag hatar deras kläder som alla andra också köper! Både dålig kvalite, och vem vill ha kläder som alla andra har? Isf lite dyrare, lite unikare, lite bättre! Say goodbye Gina!


Hmm,,, Sedan denna bild, tagen IDAG.





här ändrar man sig fort!

Kommentera sweetheart?(;♥:

Namn:
Kryssa i om du kommer tillbaka!

E-post (grrrrr)

Din bloggadress:

Ditt meddelande här!